ett "ADíOS" inlägg

Imorgon är det nyårsafton och då kommer jag befinna mig på spansk mark, GranCanaria. :) Där kommer jag, Jossan och Bellan, och så pappa förstås, parta under nyårsnatten ;D. Tänkte jag skulle ta och skriva ett sista inlägg innan jag åker. ;D

Ja, hur är känslorna så här dagen före resdagen? Någon resfeber? Nja, faktiskt inte. Är jag konstig? Jag vet inte, det känns så avlägset på något sätt. Trots att jag har rotat för fullt bland sommarkläderna. Fast visst, litte pirr är det ju. Åker från Nässjö tidigt tidigt klockan halv 5! Blir och gå och lägga sig hyfsad tid ikväll. Det är tur att man kan sova i bilen på vägen till flygplatsen. ;D

Och när jag kommer hem en vecka efter är det redan ett nytt år, 2009! 2008 är ett minne blott.Har varit ett helt okej år faktiskt. Många roliga minnen. Några exempel:

- Skottland och IONA! <3 Med kören och kyrkan. Starkt minne av den vackra naturen och Karins glädjetjut vid godisupptäckt ;D haha

- Pyjamaspartyt med tjejerna. Mkt mysig kväll! Ciao Bella. Haha jag har inte ätit dumle sedan dess ;P .. 

- 11 april. Kelly Clarkson med Jossan och Bellan i Stockholm :) . Resten av helgen också tillbringad där. Mkt roligt! :D

- 26 april - Jönköping med EREN. Helt underbar dag!! Allt vara bara så bra. Han den där trollkarlen. Vad hette han nu igen ? Gaston? Det var något sånt. Haha ;D Men sjukt rolig dag iallafall.

- RixFm-festival i Jönköping! superbra dag! :D

- Hannas barnkalas med mig och Ebba som lekledare ;D TIPP! Haha ;D <3

- Lerum och dagarna med Sofia, Sanna och Carro! :)

- Öland och tre veckors sommarjobb med Jennie. Hade såå kul! Också första veckan då Lotta var där ;D. killarna ;D haha

- Lekeryd med EREN. (the last thing :/ ) Allt blev bara så lyckat! :) <3

- Helsingborg med mamma, Jossan, Bellan och Annika. Väldigt fina soldagar på stranden! :)

- Gränna och Visingsjö med Ebba! Lång promenad i den vackra naturen. Trötta ben framåt kvällen. ;D Men så mys! <3

- Stockholmshelgen med Jessica! :) <3 Det var verkligen den bästa helgen på länge. NickelodeondagenGröna Lund med Hanna och pappa. Så kul! :D Måste göras om!

- 18 oktober! Björn Gustavsson & Co. i jönköpingkonserthus med tjejerna! :) Impulsköp! Impulsköp! Impulsköp!

- Helsingborg och Natalia! Så bra dagar ! :)

- Heat i jönköping! Kanske inte precis det bästa men rätt flum. Skrattretande från början. ;D Motorn går inte igång. och frysa fötterna av mig i kön som knappt rörde på sig. Suck* .. Men bilturen hem var mkt trevlig! ;D haha

- Julgodis med Bex. Så mys!! <3

- Läste bästa boken "Om jag kunde drömma", och så "När jag hör din röst", av Stephenie Meyer. Helt enkelt upptäckten av Twilight! ;D = Beroendeframkallande ;D och så filmen . Bra, fast boken är supermkt bättre. ;P


Och nu, tittar framåt mot 2009. Förhoppningsvis kommer jag ta körkortet. 18 år! Och förmodligen en hel del tid spederande på Öland eftersom pappa köpt stuga där! WOHO! Ser fram emot det nya året! ;D

Slutligen! : Gott Nytt År allihopa!
/ n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0