Jag brukar aldrig vinna... men nu... !

Idag hände en rätt lustig men kul grej. Det var  när jag satt och snackade med Malin, Isabella och Nattan under våran inställda geografilektion som min mobil plötsligt ringde. På andra sidan luren var en kvinnoröst som jag inte kände igen. hmm.... Men så började hon snacka om kvällsöppet på stan(som jag var på med Becca och Issa på lovet) och en tävling jag deltog i. Och vet ni ? Jag har vunnit andra pris !!! :D ihh, jag brukar aldrig vinna något liksom. När jag skrev på det där pappret så tänkte jag Äh, skit samma, jag vinner aldrig ändå. .. Haha men NU! Så hon kommer hem till mig nästa onsdag och ska ge mig och några kompisar hudvårdsråd och låta oss testa olika produkter! :D

Äntligen tar min otur i spel en vändning !! ;D Eller kan det vara så att fiskarnas horoskop i Fridas senaste nummer stämmer ? I så fall är det verkligen min turdag idag ;) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0