Jullov ! :)

Nu är jag här igen.. ;P En trött och sliten gymnasieelev som sett fram emot det här efterlängtade jullovet! Det är typ därför jag inte hunnit skriva på ett tag. Skolan kräver, likså allt annat runt omkring i Decembermånad. Alltså är det som det brukar vara.. ;) Men jag har bara två julklappar(+ två små till) att köpa, och dem köps nog imorgon.. Så förmodligen slipper jag julstressa de här sista dagarna innan julafton.. skönt.. !

Jag läste ut nya favoritboken i veckan.. :) Twilight! Twilight! Twilight! :)
"Om jag kunde drömma skulle jag drömma om dig. och det skäms jag inte för"
Nu väntar filmen.. och resten av böckerna ! :)

Nu ska jag käka..
HejdÅ!
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0