Twilight!

Twilight är nu sedd. ;D

Igår kväll var jag, Jossan och Bellan i Vetlanda för att se filmen på bio. Inne i salongen, väntan och pirrande mage .. ;) iihh..

Filmen var bra. Sevärd. Dock är boken 1000 gånger bättre så den är ännu mera läsvärd!! ;D (Börjar du är du fast.. haha ;D ) Dem hade typ hoppat över en massa bra saker från boken vilket gjörde mig lite besviken.. Under hela filmens gång satt jag och väntade på min favoritreplik som aldrig kom.. :( ("Om jag knde drömma skulle jag drömma om dig och det skäms jag inte för" s.250) Menmen.. Jag tyckte om filmen ändå.. :) Jossan och Bellan typ älskade den. Men människor, se inte bara filmenläs boken  också! Ni lär inte bli besvikna !

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0