22 juni 2008 - Dagen då jag skaffade blogg

Så har jag också kommit hit.

www.blogg.se

Efter många om och men bestämmde jag mig slutligen för att ta tjuren vid hornen och skaffa mig en blogg, precis som många andra människor i det här avlånga landet.

Egentligen är jag mer van vid "vanliga" dagböcker. Ni vet sådana där dagboksanteckningar som man håller hemliga i en gömd skrivbok. Men pågrund av mitt skrivarintresse tycket jag att jag lika väl kunde skaffa mig en blogg, också.. Därmed hoppas jag inte att jag kommer dumpa dagboken i papperskorgen. (Även om jag har en viss rädsla för det) Nej, för både och ska man väl kunna ha, utan att trättna på det andra... ;D

Men vänta er inga stordåd. Inte heller dagliga inlägg från lilla mig. För jag är bara en helt vanlig 17-åring. Brunhårig och blåögd, bosatt i landet vi kallar Sverige. Liksom vilken annan tonårstjej som helst.
Så, nu börjar mitt bloggande..

/ Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0