Hemma i Småland igen ;)

Heej hörni! :)
Nu är jag hemma, hel och behållen.
Dock lite trött.
Men man blir trött av att åka tåg, det blir man..

Ett par dagar i Helsingborg satte färg på gråa höstlovsdagar.

Var super att få träffa Natalia igen!, efter ett och ett halvt år.. ;P
(Så länge får dte inte dröja igen)

Och vi har haft mkt skoj.
Klassmiddag, kompiskväll, leka isprinsessor på skridskobanan ;) ,
bio, filmkväll m.m :)

Dock hände det konstiga grejer på knutpunkten i Lördagskväll.
En fyllegubbe bråkade med en tjej ´vars pojkvän fick hindra henne,
vakterna kom. Sedan gick gubben mot oss istället,
Vi sprang därifrån.
En tjej utan fungerande mobiltelefån.
Ville låna Natalias.
Busshållplatsen; Fler fulla typer.. heeh. ;P
Allt på samma kväll..
Bara för att jag skulle ha något att berätta när jag kom hem
;) haha

Jag var nära på att gå helt fel på stationen här hemma idag när jag kom hem. Istället för att vända höger gick jag åt vänster. Ändå var jag helt medveten om var jag var. På vilken sida tåget hade stannat. Jag går fel. Märker det inte förräns jag gått sådär 100 meter och får vända. Det enda jag tänker är; "Vad pinsamt! Och jag ska bo i den här stan?" Bara ett tecken på att jag måste vara väldigt trött.. ;)

Bajbaj ! ;P / n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0