Berlin imorgon !

Onsdag! Och tummen upp för kanonväder! = vårkänslor!:) iih och jag har hört att det ska bli 14 grader varmt i Berlin nu, så får verkligen hoppas på att det stämmer, I så fall kommer allt att bli super!

Idag hängde jag med Christina in på Norråsa. Fy vad länge sedan det var jag var där inne. Men saker och ting var sig likt. Dock hade dem ändrat en massa i cafeterian sedan jag var 9:a ;). Om jag längtar tillbaka? Ne, fick ingen sådan känsla den här gången. :P Om jag saknar något vore det klassen, kanske någon lärare. Men inga väggar.. Det är två år sedan nu och tillhör det förflutna. Mitt liv går vidare med bara lite mer än ett år kvar på brinell och gymnasiet.. ;P

Jag vill ge veckans stora bukett rosor till personalen i Nässjö församling för att dem är så varma, välkomnande och goa personer. Har verkligen känts bra att vara där.. :D

Men imorgon är det 12 timmars bussresa till Berlin med konfirmaderna som gäller. Detta är nog det sista jag skriver i bloggen innan det. Men kolla bloggen någon dag i början av nästa vecka. Kanske får ni då del av lite information om vad som exakt hände i Berlin ;) haha Ha det bra allihopa!

Nu ska jag ut i det fina underbara vädret. Nos Vemos!
/ n


Kommentarer
Postat av: Moya

Ha de så bra nu Gumman! Ska bli ett nöje att få höra hur din fantastiska resa till Berlin varit! <3

2009-04-02 @ 21:18:20
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0