Helsingborg has been in Nässjö ;)


Natalia har åkt hem nu. Måste säga att det kändes lite tomt efter att ha lämnat henne på tåget.. Kändes rätt ensamt när jag sedan gick hemåt. Menmen i sommar åker jag förmodligen till Helsingborg igen.. :) wohoo. ! It´s gonna rule! 

Natalias sista kväll i Nässjö besökte vi huset i Norrboda och umgiks lite med min kära familj där. Fast pappa kollade dock på hokey sen medan vi lekte med Hanna. Hon hade typ överskottsenergi eller något. Haha, men vi lyckades tillslut få henne i säng långt efter läggdags(typ kl. halv nio någon gång.) Sedan åkte vi hem. Hungriga som vi var bestämde vi oss för att göra oss något att äta. Det fick bli fattiga riddare. Jag hade aldrig ätit det innan men det var supergott och mycket enklare att göra än jag trodde. ;)



n och n:s  fattiga riddare: Blanda 2 ägg med lite mjölk, vispa.. Doppa vitt bröd(rostbröd funkar) i blandningen och låt brödet suga upp av det. Stek brödet. Servera med socker(sylt ska visst också funka) och kanske någon grönsak för hälsans skull.. ;)  

/ n

Kommentarer
Postat av: natta

Klaaaaart du ska komma till hbg i sommar! It's gonna rule! :D:D:D hahaha.. och idag ska jag faktiskt försöka laga pirogerna du gjorde, wish me good luck! tusen kramar! <3

2009-04-10 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0