Hemma

Tjolahoppsan!
Och jag är hemma från Berlin ! :) Har varit en kanonresa, toppen väder och toppenmänniskor!! Lovar att jag ska berätta mer om resan längre fram i veckan när jag har tid, kanske dyker några bilder upp också.. :) Men imorgon kommer Natalia, min kära vän från Helsingborg, och ska vara här tills på torsdag. Längtar ! Har inte träffat henne sedan höstlovet. Kommer bli såå kul! Så det händer en hel del saker nu.. Hade tänkt först att hänga med pappa och de till Öland i helgen, tror dock jag hoppar det. Vill bara vara hemma och vila och så måste jag plugga körteori, blää.. men snart är det över, tack och lov.. (Hoppas jag)

Ha det toppen!
/ n

Kommentarer
Postat av: Moya

Gud så kul att du haft det bra Gumman! Måste se bilderna sen, ja, det var den och alla tyckte den blev jättegod! Tack vännen! Vi hörs snart, tisdag hemma hos mig glöm inte det:) <3

2009-04-06 @ 02:23:26
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0