I natt var han min ;)

I natt var jag med Edward Cullen. Jag minns inte alla detaljer. Men jag vet att jag var vampyr. Jag var liksom mig själv och Bella på samma gång, någon slags blandning. Det jobbiga var att jag var tvungen att hålla mig borta från min mänskliga familj eftersom dem inte visste.. Men det bästa var ju självklart att jag fick vara med Edward! :) Han var min!! Vi sprang i skogen mellan träden. Vi sprang också genom någon konstig byggnad, eller lång, bred korridor. Jag minns också att solen kom fram bakom molnen och vi var tvugna att gömma oss i skuggan för att inte bli avslöjade. Som sagt minns jag inte alla detaljer. Men jag vet bara att när jag sedan vaknade upp till "Bella´s Lullaby" bubblade jag av lycka. Min dag var räddad! ;D

Kalla mig inte besatt.. Man kan faktiskt inte rå för sina drömmar ;).. Det konstiga är att det är över en vecka sedan jag läste ut sista boken så det borde ha varit mer naturligt att drömma om det då.. hahaha

Åter igen mitt favorit citat: "Om jag kunde drömma skulle jag drömma om dig och det skämms jag inte för".
Det får sammarfatta detta inlägg ;)
/n

Kommentarer
Postat av: Moya

Fan vad underbart det låter, men ändå inte :) Vem vet! Vad som händer om du åker till Forks? Fatta coolt<3 Puss och kram på dig vännen <3

2009-04-15 @ 19:25:06
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Laura

Hahaha, coolt! Älskade min dröm också^^ Min dröm gick mer ut på New Moon, att han liksom "dumpade" mig, och jag var så jäääkla sur!!! Och sen började massa konstiga saker hända mig, typ att ett gigantiskt troll jagade mig och grejer, och han var ute efter ett halsband som jag var tvungen att gömma :D Fast hela tiden tänkte jag på att Edward kommer snart tillbaka! :D Jag vet inte varför jag drömde om detta, det enda jag har haft att göra med Twilight det senaste var att igår berättade min värdfamilj för mig att Kristen Stewart såg ut att ha gjort en näsoperation^^ hahah :D



Jag är i Vermont i USA:) Har typ bara 5 och en halv månad kvar:S mysko!!! Men trivs superbra i min familj :)

2010-04-02 @ 20:52:08
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0