Kaka

TjoHo!
Natalia is in the "big" city.. ;) Vi har precis bakat en kaka som vi ska ta med oss till Malin ikväll. Blev lite av ett misslyckande.. Den bubblade liksom upp och blev inte alls kladdig.. hm.. vet inte vad vi gjorde för fel menmen.,. Kanske blir den god ändå, har ju inte smakat än.. hehe ;P Får hoppas att tjejerna tycker om den sen i alla fall.

Annars har vi gått omkring lite i Nässjö centrum idag, minglat i lite affärer och sådär och testat stora tröjor.. Då menar jag STORA. så stora att två nattor får plats.. ;) se bara här.. haha.. snyggt alltså, den bilden bjuder jag på..

Grattis till Issa som klarade sin uppskrivning idag. Nu är det bara uppkörningen kvar.. ;)
/ n

Kommentarer
Postat av: Moya

Den blir säkert jättegod! Gud så snygga ni är! och ett stort grattis ISSA <3

2009-04-07 @ 17:57:16
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: i

Kakan var god, dock mår jag illa av mörk choklad och igår var det för mörkt för mig... :S

förlåt



Men annars var den as goood :D:D

2009-04-08 @ 19:28:46
URL: http://isabellal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0