musikal ikväll!

Har varit ute och joggat nu på morgonen, typ 5 km. Avkopplande! Luften var väldigt springvänlig idag så det var härligt. Jag, Jossan och Bellan har tänkt att delta i jubeljoggen i år, en 5 km lång sträcka i Nässjö. Har funderat på det sedan tidigare så varför inte. Den 26 maj går startskottet. Någon mer som taggar idéen? ;)

Ikväll ska jag träffa Elina. Vi ska åka in till Eksjö och gå på "musikalen Annie". Ska bli väldigt kul. Jag såg "musikalen Oliver" som dem satte upp där för två år sedan och den var kanon. Så förhoppningsvis är "Annie" också det.. :) / n


Kommentarer
Postat av: i

TJA

jag vaknade vid halv 10 idag, jag har vaknat tidigt hela veckan! sjukt, jag sprang omkring ute på trädgården och hjälpte pappa, och tänkte: NU skulle det vara skönt att springa! men, jag var tvungen att skutta in igen. eheheheh



vi ses i morgooon!! <3<3

2009-04-13 @ 12:38:58
URL: http://isabellal.blogg.se/
Postat av: Moya

Ja, varför inte! Jag kanske hänger på:)

2009-04-15 @ 19:27:01
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0