Övningskörning i Jönköping

Imorgon är det skola.. :/ Har verkligen ingen lust. Orkar inte.. Vill ha lov, vill vara ledig! Vill åka långt bort härifrån.. Bort från alla läxor och bekymmer. Men tillslut kommer ändå verkligheten ifatt en, man kan inte smita ifrån allt. Så det är väl bara att bita ihop. Är inte långt kvar nu, sen har man ett långt sommarlov framför sig! Åh, vad jag längtar!

Har övningskört till Jönköping med pappa idag. Vi körde också inne i stan. Sjukt läskigt, massa nytt att tänka på med olika filer och skit. Var nära att komma in i en farlig situation, men det löste sig, men hjärtat bankade på ordentligt kan jag säga. hehe.. Men övning ger färdighet. Dock önskar jag ibland att allt bara satt i en och att man kunde allt från början.. menmen.. Nu längtar jag tills jag har körkortet i min hand. Hoppas verkligen på att Jag kan greja det här..

Nu ska jag och mamma snart ut i skogen, sen måste jag plugga, SUCK!  Ikväll ska jag till dansen.. :)
Ha det bra!
/ n

Kommentarer
Postat av: Moya

Låter helt otroligt! Jag vill att du åker och berätta sedan hur det är:) Natha! Fatta USA, bara det är ju fantastiskt! <3

2009-04-15 @ 19:28:35
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0