Påskmiddag

Påskafton men ingen påskmat
. Är det någon påsk alls då? Nja, egentligen tycker jag väl att det ska ätas påskmat på påskafton, det är ju trots allt bara en gång om året. Jag protesterade lite först när mamma sa att vi skulle skita i påskmaten i år. Jag är lite sådan, vill gärna hålla på traditionerna. Men i och för sig så har jag inte haft någon speciell påskkänsla i år ändå, så skit samma. Dessutom var jag på påskmatsbuffé hemma hos Becca igår. Så jag har ändå fått min påskmiddag.. :)

Ne, i år gjorde familjen Hellström reform. Någon påskmat blev det inte. Vi körde på grillning istället. Lax/kyckling-spett med potatisklyftor(hemmagjorda såklart) med bearnaisesås och sweet chilisås, sallad och melon. En mycket god påskmåltid! :) GLAD PÅSK PÅ ER!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0