Pochahontas gånger 2



Idag så redovisade jag och Malin om indianstammen cherokee, finally ;). Efter strul med tekniken så gick tillslut allting otroligt bra, över förväntan måste jag säga. Jag tror inte jag glömde något jag skulle säga och det kändes verkligen att jag kunde det. Ingen pinsam tystand, inget hjärnsläpp. TACK OCH LOV! Det roligaste var dock min impuls jag fick i morse. Jag frågade mamma om vi hade några fjädrar kvar och så satte idéen igång. Jag och Malin klädde helt enkelt ut oss till pochahontas gånger två! ;D Haha.
Malin: "Nu vet man hur det känns att vara emo i alla fall" 
Det kan man lugnt säga ! ;)

Tack och adjö för denna gång!
/ n

Kommentarer
Postat av: MOYA

Malin: "Nu vet man hur det känns att vara emo i alla fall" hhaha, nu vet man verkligen! Gud vad grymma vi var på våran redovisning!

2009-04-29 @ 13:14:47
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0