rise and shine !

Godmorgon folk!

Idag studsade jag upp vid halv 9, superpigg och glad. Lite konstigt med tanke på att jag inte somnade förrän halv 2 i natt. Jag tänker att jag borde vara lite tröttare, men inte! Jag känner mig väldigt utvilad om jag ska vara ärlig.. ;)

Igår kväll blev en hemmakväll framför datorn.. hehe.. Men ville ha chansen att lägga upp bilder från Berlin och sådär. Sen så var jag allmänt seg också.. Jag gjorde hallonscones till mig och mamma. Hallonen var en ny grej jag testade på. Har testat med blåbär innan så tänkte att hallon kanske också skulle kunna bli gott. Och det blev det verkligen! Dock var jag tvungen att göra degen till bullar och lägga i folieformar eftersom degen blev så kladdig av hallonen och klistrade fast sig i plåten.

(Ett nytt recept till kokboken Malin, haha ;D)












Ikväll blir det grillkväll hos Eric. Så himla gött att han drar ihop gänget. Ska verkligen bli kul! Ser fram emot det som in i tusan! :) Vi hörs gott folk!
/ n

Kommentarer
Postat av: Moya

Låter riktigt smarrigt! haha, får allt testa det:)

2009-04-11 @ 03:02:14
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0