Söndag den 19 april

Hallu! Skulle ha träffat Malin idag och plugga till historia redovisningen. Tyvärr blev det inte så, hade verkligen behövts. Men ska ses imorgon så får hoppas att vi får lite gjort då.. Istället stannade jag hemma, kollade på Gossip girl, kvällsmat, två deltest från trafikskolan med "logga in hemmifrån"- funktionen, magverk, spotify och bloggen.. ;P

Studiedag imorgon men jag måste ändå lägga mig tidigt ikväll. Jag kommer gå upp som vanligt eftersom jag har riskettan på trafikskolan imorgon, det där dem har lagt till efter 1 april ni vet. Extra kostnader, men tror det kan vara en ganska bra utbildning ändå. Det blir upp till bevis imorgon. Efteråt har jag körlektion med Anki. Wiie, får se hur det går..

Tack för igår kväll tjejer! Det var kanon. Kladdkakan var susen ! <3

nattinatti, tänkte lägga mig en stund och läsa innan jag somnar..
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0