Tema Styrka

Det är tisdag och jag har garvat åt det mesta idag känns det som.. Haha ;) Vi hade ett kamratstödjarmöte som var väldigt meningslöst. För det första kom inte ens hälften, vi var väldigt få. För det andra skulle de ändå bara berätta att vi ska ha någon slags utbildning i september med övernattning.. jaja.. Fick träffa Jessica i alla fall, vilket nog har varit det bästa med den här dagen.. :) Har saknat henne så!

På idrotten ska vi ha ett tema med "styrka" nu i sex veckor framåt. Vi har alla fått välja en muskelgrupp som vi ska träna och föra dagbok över. Vi har utfört något slags av test, sedan om sex veckor ska vi helt enkelt göra om det och se om vi på något sätt har förbättrat oss och blivit starkare. Jag har valt ryggen, vilket är något jag verkligen behöver, speciellt när jag har mina ryggproblem. Men skulle väldigt gärna ha bättre hållning också. Så får väl se om dessa veckor ger något resultat.. ;) I vilket fall lär jag nog få reda på bra och enkla övningar som man kan göra hemma och fortsätta med.. :D

Nu ska jag snart iväg på miniorerna. Det står "skattjakt" på schemat.. Sedan ska jag till Malin och öva inför historia redovisningen imorgon.
/ n



Old picture, sommaren 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0