Det sista sommarlovet är snart över!

Min muskel leker med mig ;P

Sista dagen på mitt sista (riktiga?) sommarlov har snart gått. Känner ingen panik, bara lite ångerst över att behöva sitta ner och plugga på kvällarna igen och att sommaren snart är slut. Så att man åter får vänta under flera mörka, kalla månader på att nästa ska komma. Men så har jag även lite förväntningar såklart. Förväntningar på vad året har att ge. Projektarbete. Psykolgi. Filosofi. Balen. Studenten. Klassresa(?). m.m. Det kommer bli ett jobbigt år. Men jag hoppas ändå att det blir the best year of life..

Så på sista dagen av mitt sista (riktiga?) sommarlov spenderade jag en stund på gymmet med Issa och Malin. Vi skulle testa på första gången så vi kom in gratis.. :) Men efter en och en halv timme i den svettiga, men fräscha lokalen står jag fortfarande kvar vid att gyma inte är min grej. Jag föredrar att gå ut och springa eller träna kick&box istället. Men vem vet, kanske kan man lära sig att tycka om det också. Men nej, någon gymavgift för den här hösten lär det inte bli. Det känns inte värt det. Men kanske någon annan gång i framtiden...

Nu ska jag sätta mig ner och fortsätta skriva på min roman.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0