Hej Nässjö!

HEEJ!
Jag vet att ni har saknat mig, eller hur! ;) Nu är jag i alla fall hemma i Nässjö igen. Har spenderat några dagar med Natalia i Helsingborg. I fredags, när jag kom dit, åkte vi till en överraskningsfest. Det var en tjej i Natalias klass som fyllde år. När vi kom dit var dem i full gång med att leka lekar, så det var bara för oss att hoppa in. Vi fick var sitt djur och sedan skulle vi låta som detta och hitta våran partner, alltså den andra personen som hade samma djurläte. En sjukt härlig fest där godisjakt i trädgården ingick.. ;) När vi gick därifrån kan jag inte direkt påstå att huset var rent. Golvet speciellt, var helt nedkladdat efter krigen med sprutgrädde.. ;P Tycker synd om dem som skulle städa.. Menmen,  det var trevligt i alla fall..

På lördagen cyklade jag och Natalia ner till badet på gröningen. Vi solade och badade i några timmar innan vi stack in mot stan för att äta på subway. Mums! Senare på kvällen lagade vi tacos och träffade hennes vänner, Amanda och Daniella. Och jag kan stolt säga att jag har kört BMW i Helsingborg.. ! ;D wiie !

I söndags åkte vi till Gröningen igen. Men det var molningt och blåste en del så vi åkte hem igen. Vi tog det lungt och bestämde oss för att hyra film. Så det blev bilen även denna dag ;).. Vi hyrde "the chair", en rysare. Den var helt störd !! Men läskig... Kan säga att jag satt med kudden i beredskap ;P ..

Tack gumman för ännu ett par roliga dagar! Alltid lika kul att träffa dig!! :)

På fredag kommer Natalias syster Josefine hit. Jag kanske inte har sagt det, men mina systar och hon träffades på Malta när dem var där och umgicks en hel del. Så nu ska dem ses igen. Helt sjukt egentligen. Jag menar, Jag och Natalia träffades på Malta. Våra namn är ju rätt lika. Vi har båda en syster som heter Josefine. Och våra systar träffades på Malta som vi.. Helt galet! Men kul :)

Vet inte riktigt hur länge jag blir hemma nu. Ska till Micke i helgen, men vet inte riktigt när jag åker. Dock lutar det mot torsdag.. :) saknar dig för mkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos. har haft jätte jätte roligt, och kul att du kunde komma när det är sommar och allt här ;) ha det så roligt hos micke och tack för sjussen med bilen också haha, det var sjukt kul och med elvis på högsta nivå med :D ta hand om dig, jag kommer till nässjö snart! love youuu

2009-08-11 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0