Öland snart

I´m going home soon, my second place... Öland.. ;)

Pappa kommer snart. Sen sticker jag från Nässjö ännu en gång. Ett par familjedagar på Öland blir det.. :)  Längtar tillbaka dit som bara den. ;) Det känns bra, speciellt att få spendera lite tid med Jossan och Bellan för en gång skull. Känns som om jag inte träffat dem på typ hela sommaren.. Sen får vi se hur det blir efter det. Kanske sticker jag till Helsingborg, kanske går färden mot Linköping, Norrköping? Låter tiden avgöra det.. Bye People! See ya!
/ n

Kommentarer
Postat av: fia

kanske går färden mot jönköping till mig!

2009-08-04 @ 01:00:32
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: n

Svar sofie: jaa, skulle vara trevligt :) hihi.. se hur du har et och så ;D

2009-08-04 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0