skrivandet

Hej!
Får ursäkta för dålig uppdatering. Men känner att jag inte orkar . Känner att det är så mkt annat jag vill eller måste göra och då tappar jag lusten. Boken till exempel, som i stort sett är det enda som snurrar i mina tankar hela dagarna i skolan. Vill bara hem för att skriva hela tiden, och sen när jag väl är hemma har jag tappat inspirationen någon stans på vägen och vet inte hur jag ska fortsätta..

Jaja, Öland i helgen var i alla fall toppen! Hade superkul med släkten och Becca. Föresten så fick vi gratis glass av en snubbe på stranden. Det är inte varje dag kan jag säga.. ;D
/ n


Saknar dig ! <3


Kommentarer
Postat av: fia

svar: Var jättekul att träffa dig också, blev så förvånad haha! Tack för dina kloka ord :-) puss!

2009-08-25 @ 18:28:39
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0