blogg 2010

I och med ett nytt år och ett nytt årionde tänkte jag att jag snart ska ändra på bloggen lite. För det första vill jag nog göra om layouten och det har jag duktiga och snälla vänner till, som Malin och Issa. :) För det andra tänkte jag nog göra om upplägget lite, lägga till fler kategorier och så. T.ex. en kategori om hur det går med boken, sedan en om mina au pair drömmar som förhoppningsvis blir verklighet. Nej, men det klart jag ska åka. Min fråga till er är nu: Om det nu är så att jag kommer till USA i höst, ska jag då fortsätta blogga på den här bloggen fast bara göra om den lite, eller ska jag helt enkelt starta en helt ny blogg? Hm, klurigt.. ;)
   Jag funderar även på en kategori med recept som jag vill dela med mig av. En tanke jag fick när Elina bad mig mejla över goda recept till henne när hon flyttat till Danmark så att hon har lite rätter att laga. Så då tänkte jag att jag likaväl kan pulicera de på bloggen där ni alla kan ta del av det. ;) Smidigt, enkelt och bra. :D

Btw, så tror jag att vissa personer har namnsdag idag. ;) hihi

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0