För mkt att göra för att kunna slappna av

Stessigaste perioden någonsin.. ?
Ja, men det känns ju så..

Jag vill slappna av. Jag vill kunna gå och lägga mig utan att känna att jag egentligen borde plugga istället, kunna sova utan stressen hela tiden påmind även under nattens timmar. Slippa vara trött på dagarna för att man antingen inte så ordentligt eller för lite. Det är inte sådana dagar nu, sånt finns det inte tid för. Jag längtar till lovet rejält nu!! GE MIG! NU, TACK! Men får vänta en vecka till..

Det är väl ganska uppenbart att det inte lär bli något bloggande inom den snaraste framtiden av ett par dagar(kanske en hel vecka?) Jag har en spanska, psykologi och en religionredovisning att göra. Också en viktig körövning på torsdag inför vi sjunger in julen på lördag(kl 17 och 19, missa inte!), julklappar och en lillejul att fira på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0