Årets första förskylning

Näsan rinner och mina trötta ögon klibbas nästan ihop. Ja, just det. Det är precis som det låter; Klart att årets första förskylning skulle drabba mig också. Suck*... Men vad gör man ? Det är bara att gå omkring med snytpapper till hands och stå ut, vänta till det går över. Som tur är har jag inte ont i halsen och det är jag tacksam för! Bara inte den plågan angriper mig också. Hanna har fått influensa. Hon låg hemma i soffan idag när jag var förbi och klagade över att hon hade ont överallt. Stackaren! Då har till och med jag det bättre. Så länge min förskylning inte blir värre tror jag att kommer rätt lindrigt undan. Får hoppas på det bästa helt enkelt, och att jag blir bättre över helgen. Jag är ju trots allt inte ensam..

Blir en hemmakväll idag. Mamma fyller år och jag ska laga mat åt henne och familjen :) . Hon ska få sin present också. (Stavmixer, men var tysta om det ;P) Men nu ska jag snart åka iväg och handla.. Så hejhopp!
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0