Jag har delat frukostbuffé med körslaget ;)

 Vet ni vad? I natt har jag sovit på samma hotell som körslaget. I morse åt jag frukost i samma matsal som körslaget och igår kväll såg jag Robert Wells.. Det ni! Haha ;D

Okej, lika bra att säga som det är. Jag har varit i Stockholm i ett dygn efterssom jag, Jossan och Bellan skulle på våran julklapp igår kväll, High School Musical i musikalform på svenska. :) Och det var självaste premiären! Den var riktigt riktigt bra faktiskt! Dock kände man sig rätt stor bland alla barn som var där men det var en del personer i våran ålder också. Och så förstås alla föräldrar som var med. Men det var faktiskt en musikal för alla åldrar. Jag tror till och med min pappa skulle tycka om den! ;D. Den var som filmen men ändå inte. Låtarna var översatta till svenska och några nya låtar var tillagda. Vissa scener var också lite ändrade. Men det gjorde inget, det var bara bra för då var inte allting så väntat liksom. Det bästa av allt är att den där kyssen som inte fick utrymme i filmen, äntligen fick vara med i musikalen. :) Ne, det var imponerande bra faktiskt. Minst lika bra som filmen, om inte bättre. Väldigt underhållande. 2 timmar och 20 minuter kändes som ingenting. Så våran julklapp var lyckad! :)

Idag har jag, Jossan och Bellan shoppat lite på stan. Var några som gick förbi oss som typ utbrast "Trillingar!" Haha trodde han ja ! ;D

Ha det toppen!
/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0