Hemkommen..

Hemma är det lungt och tyst. Är precis hemkommen efter några mysiga dagar på Lönö hos Micke. :) Resten av familjen är på Öland, så jag blir ensam hemma fram till på söndag. Men det är ingen fara.. Börjar ju bli van. Tycker att det är rätt skönt. Kommer nog få rätt fullt upp ändå. Imorgon ska jag med Jessica till Långserum. På torsdag ska jag med ett gäng kompisar och bada i Jönköping. Och sen kommer det bara att rulla på. Nästa vecka drar jag iväg igen. Till Stockholm, skärgården och Årsta havsbad. TILL HAVET! ännu en gång. Jag dras dit, kan inte hjälpa det ;P.. Nu tänkte jag försöka sätta mig här i lugn och ro för att skriva... Får se om jag får upp glöden och blir färdig med ett till kapitel.. :)
Ha det!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0