Hejhopp!

Efter de tre senaste dagarna kan jag konstatera att

1. jag aldrig kommer hoppa från 7, 5 igen. Besöket på Rosenlunds äventyrsbad i torsdags avgjorde det. Hängde med grabbarna upp på 10:an. Höjdskräck! Never in my life! Gick ner ett snäpp. 7,5:an. Hade ju aldrig hoppat från den höjden innan. Jämfört med 10:an kändes det inte alls lika läskigt. Dock tvekade jag ändå. Men jag beslutade att jag skulle hoppa. Inget kunde hindra mig. Inte ens min egna tvekan. Det fanns bara en utväg därifrån. Hoppa! och jag gjorde det. Men min landning i vattnet blev inte särskilt lyckad. Har fortfarande ont i rumpan efter två dagar. Martin hoppade efter och fick bärga mig in till kanten. Haha.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men jag hoppade i alla fall och jag dog inte. Det är det som räknas. ;) haha..

2. Anne kör som en dåre. Särskilt i kurvorna. Tvärnit och ingen motorbromsning här inte. Men jag tycker om henne ändå.. tss.. ;) och jag, Lotta, Issa och Jim lever fortfarannde efter turen till Jönköping. Martin kör dock som en kung. Becca och resten av grabbarna kunde känna sig lugna på vägarna. ;)

3. jag och Issa älskar "Janne Långben- The movie".. :D "It´s a piece of cake" ;)

4. om jag ska kolla på film kan jag inte ligga ner. Då finns risken att jag somnar. Särskilt efter klockan 22.00.

5. jag försöker njuta av sommaren utan att tänka för mycket på framtiden och ta dagarna som dem kommer..! :)

Ikväll är det tjejkväll hos Malin :) .. Något att se fram emot.
/ n

Kommentarer
Postat av: fia

kan konstatera att jag har samma problem som dig på punkt 4, dock är det "efter kl 19.30" i mitt fall;) hoppas allt är bra med dig natti nutts:)

2009-07-25 @ 19:08:49
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0