På tal om Ben&Jerry´s..

Igår tog jag cykeln mot Hemmakväll.. Det hade varit ganska varmt hela dagen och jag tänkte aldrig på att jag skulle behöva ha med mig jacka. Det fick jag för. Himlen blev allt gråare och slutligen kom regnet. Och det blev rejält, precis som om det bara hade tryckt där uppe och väntat på den rätta tidpunkten att få släppa lös allt. Inne på hemmakväll blev det strömavbrott. Innan ljuset kom tillbaka hade vi redan valt ut film och glassmaker. Men vi blev ändå kvar, sittandes på golvet vid köpfilmerna. Väntade ut regnet. Slutligen avtog det något, vi tog chansen att sticka. För att inte riskera att det skulle börja ösa ner igen och vi inte skulle få bli kvar där kvällen til ända. Men innan avfärd tog vi ut våra glassar och betalade. För det var ju det som var meningen. Utan glassen, ingen Ben&Jerry´s kväll..

Som det brukar bli när jag, Malin och Issa umgås satt vi och snackade om allt möjligt under hela kvällen...Några skrattanfall blev det också.. Det tar aldrig stopp, finns alltid något nytt att prata om, något nytt att berätta. Särskilt nu när vi inte träffats på så länge.. Vi glömde till och med bort filmen.. haha.. Men det gjorde inte så mkt. Hade väldigt trevligt ändå.. ;) Dock väldigt tråkigt att Becca inte kunde vara med.. :( Ville ha dig där!Glassen blev ju självklart höjdpunkten för kvällen! Nu för tiden har min tidigare favorit - Bohemian Raspberry fått stenhård konkurrans av den ljuvligt goda half baked.. ;P Dock är den fortfarande svårslagen om man ska äta den på våfflor.. Då är Bohemian Raspberry oslagbar.. Starkt rekommenderad till våffelkalaset! ;)





Idag ska jag träffa Elina!! :) Har inte setts på evigheter.. Ska bli såå kul! Om vi får plats i biosalongen lär det bli Harry Potter ikväll också.. ;)

/ n

P.s. Eftersom jag inte står ut med att gå omkring här i Nässjö med min saknad, åker jag till Micke imorgon..:) Så ni vet.. Kommer hem tisdagkväll.. :P


Kommentarer
Postat av: Karin

bohemian rasberry är klart den bästa

2009-07-16 @ 13:39:05
URL: http://my.opera.com/knairk/blog/
Postat av: samie

Hoppas att du hälsar Elina från mig!!!!!!



micke? något du vill berätta för mig Natta......? ;P

2009-07-16 @ 16:58:15
Postat av: n

vi tar det när vi ses Samie.. ;) tss..

2009-07-21 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0