Tankar

Ikväll rinner regndroppar längs mitt fönster här på Öland. Jag har skrivit några rader på min roman men får ändå inte riktigt upp flytet. Jag som trodde att jag skulle ha hunnit en rejäl bit vid det här laget, efter tre veckor. Men jag har haft andra saker för mig, saker och ting som jag uteslöt från min planering.. :P Ne, istället sitter jag nu och tänker. En vecka kvar. Om en vecka sitter jag hemma på mitt rum i Nässjö igen. Glad eller mindre glad. Det får vi se. Att träffa Jossan och Bellan och dela mina äldre och deras färska malta upplevelser tilsammans blir något att se fram emot. Dessutom att träffa vissa särskilda människor som jag saknar så sjukt mycket. Samtidigt vill jag verkligen inte hem. Vill inte lämna det jag har här. Längtar inte hem ett smack. Varför skulle jag? Kan liksom inte ha det bättre än just nu. Jag trivs som fisken i vattnet. Öland. Havet. Stranden. Sol. Värme. Bad. Huset. Grillkvällar. Sportrea. Toppenjobbet. Umgänget. Nya människor. Gamla vänner som jag inte träffat på evigheter..  Jag har det för bra för att vara sant. No worries! Men ta det lugnt! Hur mycket jag än vill stanna så kommer ni få hem mig till Nässjö igen om en vecka... Men det hindrar mig aldrig från att dra iväg igen.. haha ;)

Föresten..

Jag tror seriöst att jag är kär.. ;)  (Tro det, eller ej)

/ n


Kommentarer
Postat av: i

HAHA du får åka iväg igen, bara du är hemma en stund! :)



Jag vet att du är kär, och jag är jätteglad för din skull! :)



<3

2009-07-07 @ 11:51:10
URL: http://isabellal.blogg.se/
Postat av: M

Gumman! Jag vet, och jag längtar tills jag får höra allt, även om du kanske inte vill berätta allt så kommer jag krama ur dig varenda droppe, hahah!



Ha en sista toppen vecka!! love <3

2009-07-07 @ 16:34:41
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0