Om det fortsätter så här lär jag bli ruinerad.. :P

Ett besök på A6-center och studiebidraget är slut.

Ja, ungefär så kan väl min söndag sammanfattas.. Har nog aldrig funnits så mkt snygga kläder på en och samma gång som jag vill ha. GAH, har fått shoppingsjukan eller nåt. Kan knappt sluta liksom. Ne, nu får jag sätta stopp för det här på något sätt. Jag kommer ju att bli ruinerad...! Köpstopp från och med nu, endast nödvändiga saker tillåts.. hm, ja. Lycka till.. ;P

Ska ut och gå med Ebba senare. :) Ser verligen fram emot det, är så länge sedan vi två bara umgicks. Men innan det ska jag se till att mamma och jag inte glömmer bort att gå till vallokalen och rösta. Är ju första gången jag får rösta i ett val, då måste man ju ta chansen att påverka! hihi.. Ha det bra!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0