Projektarbete

Hallåhallå! Nu har jag suttit här typ hela kvällen med naturkunskapen och har faktsikt kommit en bit :) .. Dock lär det vara rätt mycket mer att göra.. Suck. Tar det här aldrig slut.. ? :P 

Idag var jag och Issa förbi på körskolan och lämnade en kladdkaka. Vi hade sagt att vi skulle baka något till dem när vi båda hade klarat körkoret som tack. Och eftersom Issa klarade det i torsdags så var det dags. Hoppas och tror att dem tyckte den smakade. Den såg sjukt god ut faktsikt. Var nästan synd att lämna bort den, ville ha själv! ;) hihi.. 

Malin och jag har tagit ett stort beslut. Idag skulle man bestämma projektarbete till i trean. Vi siktar högt, hoppas inte det blir för högt, men jag tror vi kan genomföra det här. Vi satsar på ett år som författare och ska förmodligen skriva varsin bok om allt blir som vi vill och tänkt oss med handledare. Jag hoppas det. Även om det lär bli jobbigt, ta så mkt mer tid än 100 timmar så tror jag att det kommer bli kul! :)Om Malin och jag sammarbetar, stöttar varandra och ger tips och idéer borde det funka. Eller nej, då kommer det att funka! :)

Med dessa ord nöjer jag mig för tillfället..
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0