RixFm Festival

Tänkte skriva lite kort om helgen tänkte jag innan jag ger mig av till kick&boxen ;) .. Som ni redan vet så var vi inne på rix fm i Jönköping. Jag, Becca, Iss, Malin och Issa åkte med ett tåg klockan tio i sju, ungefär. Sjukt litet, sjukt fullpackat. Vi stod där mitt i vagnen och svettades och lyssnade på gapande halsar.. Tack och lov för att vi slutligen kom fram i alla fall. Kvällen blev great med härligt sällskap! :) Hoppas det räcker med dessa ord och några bilder nedanför för att beskriva lördagens kväll. Det är strålande solsken och sådär 30 grader varmt ute, då känner jag inte för att sitta här.. ;P tsss.. Ha det bäst!
/ n












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0