Sommarlov och Öland

Godmorning!

Skolavslutning om sådär en halvtimme. Kollar man på termometern känns det inte riktigt som sommar. 9 grader. Regn som faller från himlen. Ser ut att bli en blöt sommarbörjan. Sedan sticker jag till Öland. Där stannar jag i fyra hela veckor för att jobba i Köpingsvik. Packade hela kvällen igår. Mkt som ska med. Har snart tre fulla resväskor med mig. Ändå är jag så nervös att jag ska glömma något. Oroa mig att jag ska råka lämna något viktigt hemma. Blir skönt sen när vi väl har kommit iväg. Att byta miljö tror jag kommer bli nyttigt, härligt. Känner mig rätt trött på Nässjö just nu. ock kommer jag sakna en massa människor. Tur då att några av dem kommer till mig under midsommar.. :) Jossan och Bellan går i mina fotspår och åker till Malta om en vecka. Jag vill också! Dock är Öland nästan lika bra.. ;) Den ön med alla barndomsminnen ger jag all min kärlek.. Förmodligen blir det också en bloggpaus de här veckorna. Kommer nog inte ha tillgång till internet. Sen så vill jag koncentrera mig mer på romanskrivandet. Men vi får se.. Kanskekanske dyker det upp något inlägg.. Annars så kan ni se fram emot mer när jag väl har landat i Nässjö igen.. Ne, nu ska jag snart ta och hämta upp Malin med bilen sedan åker vi till skolan. Sommarlovet väntar vid skuggen av avslutningens slut..

Glöm inte att sakna mig och höra av er om ni har vägarna förbi i Köpingsvik!
Puss&Kram / n

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, jag saknar dig redan! men när du kommer hem ska vi lana ett dygn och bara fetta oss! Hoppas du har det underbart på Öland och att vädret är bätttre än på skolavslutningsdagen! /karin

2009-06-24 @ 01:05:23
URL: http://my.opera.com/knairk/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0