Student10, bara ett år kvar ;P

Får damp! Hiitar inte sladden som kopplar min kamera till datorn så nu kan jag inte lägga in bilderna från balen.. AAH! Såå iriterande. Den är så spårlöst försvunnen! Ingen har sett den... :/ SUCK. Mina kvällsplaner sabbade för en dum sladd. :P

Imorgon ska jag gå till skolan och kolla studenterna, sedan åker jag ut till Elina på studentfest! :) Tänk att det är 91:ornas tur nästa år. Sjukt jue! Jag minns fortfarande när jag var nio år och drömde mig bort. Jag sa: "Om tio år tar jag studenten".. Nu är det bara ett år kvar tills de där tio åren är fullföljda. Ett år! Det är typ ingenting.. ;P Längtar! Frågan är dock, vad ska man göra sen?
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0