Hälsning från Öland

TJO!

En kort uppdatering från Öland kommer här.
Jag har det toppen och trivs utmärkt på jobbet. När man jobbar med såna härliga människor på Öland, på sommaren och dessutom har eget boende kan det knappast blir bättre.. ;P ;D Jag längtar INTE hem. (Ta det inte personligt, jag saknar många av er ändå, vissa väldigt mkt ! ;p) Halva tiden har gått nu.. Två veckor till. Sen är jag i Nässjö igen.. Kan inte påstå att jag längtar ihjäl mig.. :P

Föresten så blev Midsommaren 2009 toppen, tack vare fantastiskt roligt sällskap !! :D









Kul att ni tittade in! :)  
/ n

Kommentarer
Postat av: samie :D

HEJ nata! :D kul att höra från dig.

roligt att höra att ni hade det bra! :)

nej, balder och höjdskräcklen är värst! hehe.



PUSS

tills vi ses <3

2009-06-28 @ 23:11:43
URL: http://serendipityme.blogg.se/
Postat av: Moya

Bästa ever Natha! Vill träffa dig NU! Du är saknad, midsommaren var toppen, måste göras om!



Ha de så bra tills vi ses i lilla Nässjö igen :)

2009-07-07 @ 16:31:46
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0