18 år !

Och så var man myndig helt plötsligt... Ja juste, för idag fyller jag 18 år. Stora dagen helt enkelt. Dock känner jag mig inte det minsta vuxen.. Tiden rinner iväg, snabbare än att jag hinner med. Snart kommer jag att sitta där med familj, hus och bil och undra vart alla åren tog vägen. Sjukt, ja det är precis som det känns. Jag, myndig? Ja, antar att det faktiskt är sant. Och att inte behöva ha målsmans underskrift på ens ledighetsansökan, det kändes coolt ! ;D haha..

Nu ska vi ut och äta på Akropolis snart.. Först ska vi bara hämta upp Jessica.. I´m going to drive !! ;D wohoo.. Jo, körkortet kommer, förhoppningsvis till sommaren! :D Men innan det blir det halkbana på onsdag.. :D Nu måste jag dra mig! Ha det udnerbart!! PUSS / n

Kommentarer
Postat av: i

<3<3<33<3<3<3<3 grattiiiss igeeeen!!!!!!

vi hörs!!

ha en underbar helg! :D

<3

2009-03-20 @ 18:19:58
URL: http://isabellal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0