Hur kan man annat än att bara älska barn ?!

Lunchtimme! De tre första timmarna på praktiken har varit kanon! I kyrkan har jag fått vara med på både barntimman och babysång. Så otroligt söta !! Barn är otroligt sociala små varelser med livlig fantasi. Är så kul att sitta och lyssna på allt dem berättar. Alla pratar tillslut i mun på varandra och man får säga till en att prata i taget. hihi.. Men så gulluga. Ibland undrar jag verkligen hur man kan annat än att bara älska barn! Idag är en sådan dag... ;)

Snart ska jag vara med på kompiskällarn någon stans i Åker. Sedan slutar jag vid halv 5. Då sticker jag hem. Kanske övningskör. Förhoppningsvis läsa!! :) Ikväll är det dans! :) Men nu är det bäst att jag sticker snart så jag kan vara i tid och säker på att jag hittar.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0