Nikon D40

Har lekt lite med min nya kamera också i helgen.. :) Den funkar bra. Bara det att jag måste ta och lära mig alla funktioner och sådär. Dock finns instruktionsboken på en skiva så man måste läsa den på datorn.. Suck*. Jag hatar att läsa långa texter på datorn, mina ögon.. tröttsamt! menmen... Kan nog lyckas lära mig lite själv också om jag experimenterar lite.. Förhoppningsvis kanske någon kan hjälpa mig.. Ebba kanske ? ja, vi får la se.. En Nikon D40 är det i alla fall :)
Titta här vad fin den är!




Kommentarer
Postat av: Moya

Gud så fin den var Gumman! Nu ska vi ta en massa foton! :D Ja, jag tycker att det bvar jätte synd att vi missade den:( Det var jätte gott! Mums! <3

2009-03-29 @ 13:58:01
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Moya

hmm, jag är inte säker, men jag slutar runt fyra tror jag:) Men jag har prov i spanska på torsdag så jag måste plugga till det så jag vet inte om jag hinner eller orka plugga till bägge två, heheh! men vi kan ju alltid höras sötnos<3

2009-03-29 @ 17:10:00
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0