Ny dator !

Kände att det var länge sedan jag skrev någonting här. Nu är det dags. Vad är aktuellast just nu ? Jo, familjen Hellström har skaffat sig en ny dator !! WoW! Och det är en stor fet skärm också. Dessutom går allting hundra gånger snabbare än om man jämför med den förra.. ;) Så nu kanske Nathalie tar sig i kragen och bloggar  lite oftare.. Ja, det återstår att se.. hehe.

Igår köpte jag fjärde boken på svenska! Ja, ni som känner mig vet vad jag menar. "Så länge vi båda andas". Sista delen av Twilight. Dock har jag inte hunnit börja läsa än. Plugg och annat hindrar. Men snart! Måste. Den står i hyllan och väntar på mig, lockande. Menmen, ikväll blir det Twilightkväll med Elina :). Tacopaj och chokladkaka/tårta typ :). Kommer bli så bra !

Ha en trevlig helg!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0