A good day! :)

Yesteday was a very good day! :) Malin came to me four oclock or something, then we had our "english-day". We made meat pies(piroger) and talked a lot of english. I think we were quite good, better than last year anyway. We talked about going to USA or something and work as au pair after school. We think we will go to a meeting of information about that later this year, like this autum maybe. It would be very fun to go to the same city lika Malin in that case. Imagine, I and Malin in California or something. That would be very cool! :)

När Malin och jag hade haft ett par timmar med "english talk" och var proppmätta efter de goda pirogerna så kom Issa. Hon fick också smaka en pirog. :) Sedan stack vi ut till Antonijas fest i Lövhult för att kolla läget. Men vi var där i kanske en halvtimme bara, sedan kände vi alla tre för att köra in till stan igen och hyra film. Vi hyrde "Rachel getting married". Skitkass och konstig.. Ingen av oss tyckte den var bra, så det är ingen film jag rekommenderar.. :P

Idag ska jag på marknaden med Issa och Malin, senare ikväll ska jag och Issa hitta på något! :) Nu ska jag nog dra mig ut på en morgonpromenad... :)
/ n




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0