körkortet, hämtat

Hejhej! Jag spydde i natt igen, för tredje gången.. Inte konstigt att man börjar bli lite orolig.. Ena stunden känns det som om man börjar bli frisk, sen helt plötsligt kommer skiten tillbaka.. Så mamma och jag stack upp till vårdcentralen. Där fick jag genomgå lite prover och ge ett blodprov, vilket gick förvånansvärt bra. Jag och blod = best friends NOT, ungefär. Men jag kände mig inte ens svimfärdig. Stolt. :D De hittade inga fel.. Men ska lämna in ett avföringsprov ändå.. Hoppas på att det inte är något annat än magsjuka och att jag blir frisk nu. Skönt är att jag har kunnat äta helt normalt idag, än så länge, utan att må illa. Det tråkiga är att jag missade historiaprovet. Eller menar mer att det hade varit skönt att ha det gjort.. ;P menmen, that´s life. Blir att göra det på uppsamlingsprovet senare istället.. 

Jag och mamma var på posten tidigare och hämtade mitt körkort. Haha, det känns så lustigt på något sätt. Att hålla i sitt egna körkort. Helt sjukt. Det som man har kämpat så länge för och nu har man det i sin hand..   
/ n  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0