Medkänsla, tack!

Nu är jag trött på att ligga hemma i sängen hela dagarna. Jag få panik när jag a) inte kan äta normalt.. b) inte kan gå ut .. c) Måste gå på toaletten stup i kvarten.. d) missar så mkt i skolan. Får damp på våra lärare som inte kan vänta med våran redovisning i geoA/SvB. Så Malin och Issa blir tvugna att redovisa utan mig. SKIIT! Mitt Mvg, betyg i Geografi hänger liksom på det här arbetet och nu kommer dem inte ens kunna bedömma mig.. Jag menar det är ju inte precis så att jag ligger hemma och är sjuk frivilligt. Om jag hade haft så lite som feber hade jag kunnat komma på bara den lektionen. Men nu är det inte feber, utan magsjuka. Magsjuka smittas, upp till två dygn efteråt. Tror inte mina klasskompisar blir så glada om jag kommer och smittat ner halva klassen. Snälla, dem kan väl visa lite medkänsla.. ? Tycker det är sjukt taskigt, såå dåligt.. Menmen jag kan inte precis göra något åt det.. :/ :(
/ n


Kommentarer
Postat av: M

Gumman! Vi pratade med Marcus, han kommer inte sänka ditt betyd pga av detta! :) Bra va? Pusspuss<3

2009-05-13 @ 15:51:10
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: n

ÅH, fy vad bra.. :)känns bättre nu, hihi <3

2009-05-14 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0