Projekt10

Idag har det varit Projekt arbeternas dag i skolan, eller projekt09 som de nu kallar det. Var jättekul att gå omkring och se vad alla hade gjort för något, väldigt inspirerande.. Fick också smaka på ett slags bröd som Elina och co "levde på" när de var i Kenya för sitt projekt. Helt okej faktiskt, gick att äta.. ;)

Malin och jag har funderat på att göra något projektarbete tillsammans. Vi är inne lite på idén att göra en kokbok, en egen med egna recept osv. Men vi får la se. Tycker att det är svårt att bestämma sig för vad man vill göra. Jag vet bara att jag vill göra något som jag tycker om, något som är kul helt enkelt.. Projekr10. Det blir våran grej. Nästa år kommer vi att stå där och redovisa vårat arbete på något sätt.. Vad det har blivit av allt ihop återstår att se då.. ;D
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0