Sommarjobb ! :)

Idag har mammsen och jag varit nere på stan och shoppat. Har varit så shoppingsugen nu i flera dagar så det behövdes. hehe. Köpte en t-shirt, en annan tröja och ett par shorts. Så nu har jag fyllt på lite i sommargarderoben ;) . Kan beövas på Öland i sommar. Ska ju tillbringa de fyra första veckorna av sommarlovet där. Ja, just precis. För jag har skaffat sommarjobb nu. På Öland!! :) Så sjukt kul kommer det bli. Ska jobba i det där sporttältet i Köpingsvik. Så om ni har vägarna förbi veckorna 25,26,27 eller 28 kan ni glädja mig genom att komma in och hälsa på, köpa ett plag eller två. Hehe.. Ne, men känns underbart. Gött att man ändå kan tjäna lite pengar i sommar. Vilken tur jag har! :) Men kom och hälsa på då! Jag tvingar er! haha..
Puss&Kram
/ n


Kommentarer
Postat av: Hehe

Sportrea for the win!! :)

2009-05-29 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0