Happy day! :)



En stor Nyhet
!!

Nu åker övningskörningsskylten bort, för idag klarade jag uppkörningen !! WIIEE! Känns så himla härligt, helt ofattbart. Kan inte bara fatta att det är sant. Har varit så sjukt nervös den här veckan, och värst var det idag på morgonen. Jag vaknade rätt tidigt, för tidigt. Redan runt 6 snåret då mamma och resten gick upp. Jag låg kvar, försökte somna om. Men det gick inte så bra. Så vid kvart i 7 studsade jag upp, käkade en ordentlig frukost och satt där i sådär 45 minuter. Sedan började jag smått göra mig i ordning, försökte att dra ut på tiden. Men ändå fick jag ca 45 minuter dötid innan jag skulle till sporthallen. Då började nervositeten igen. Hjärtat slog i 120 och jag var så nervös att jag nästan mådde illa. I paniken ringde jag mamma som försökte lugna ner mig. "Gör något så att du inte tänker på det", sa hon. Jaha, men det är ju lätt att säga när det är det enda jag kan tänka på.. ;P jaja, jag började i alla fall gå omkring i lägenheten och sjunga. Och jag sjöng inte lite, jag sjöngt HÖGT! Tog verkligen i. Stackars grannar. Höhö.. ;P Kan ju hoppas på att de tyckte det var vackert! ;) Jag blev i alla fall lite lugnare. ;D Sedan vandrade jag till sporthallen för att utföra körningen. Fick köra med en snäll man som hette Jan. :) och när han sa att körprovet var godkänt blev jag typ helt paff, "jaså, så det är det" var det enda jag fick fram. Inte för att jag trodde att jag inte skulle klara det men man vill aldrig vara för självsäker heller.

Alltså det här är så fruktansvärt skönt. Tänk så mycket tid, så mycket tankar som jag har gett det här. Saker och ting jag har offrat för att hinna med. All pressen jag har känt. En tung sten har lossnat från mitt bröst. Det känns bra, väldigt bra!

Lyckodag! Ja, det kan man då sannerligen kalla den 7 maj 2009. Dagen då jag tog mitt körkort!  :)
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0