Torsdag

Godmorgon!
Har börjat känna mig mer och mer normal nu. Igår var jag helt kraftös, så svag hela dagen. Jag klarade knappt av att stå upp i tre sekunder. Kände mig svimfärdig flera gånger. Så det enda jag orkade göra var att sova, vila, sova, läsa, sova, försöka äta. Maten har varit svår. Men jag har försökt att i alla fall pilla i mig lite.. Näring är superviktigt! Mamma var gullig och kom hem med en Ben&Jerry´s glass åt mig. Mkt gott! Dock klarade jag inte av att äta så mkt av den. :( I natt mådde jag illa.., igen. Var nästan säker på att jag skulle spy ännu en gång. Men jag kämpade imot och klarade det! :) Idag känns det bättre, har klarat av att få i mig frukost; Te med två rostade mackor med grillad kyckling på.. :) Känner mig något starkare idag också. Men vågar inte säga för mkt. Troligen kommer jag inte till skolan imorgon heller, men ska försöka att bara komma och skriva historiaprovet. Vill helst inte komma efter med det, också.. Hoppas verkligen att jag får vara frisk till helgen i alla fall. Händer så mkt då.
Imorgon, fredag: Miniorledarbowling + restaurang. Blir som en avsltning för oss hjälpledare.. Vill verkligen vara med på det!
lördag: Streetfestivalen, ska vara med och dansa där. + Gabbs 18-årsfest på kvällen.
Söndag: VIKTIGAST av allt: Konfirmationshögmässan. Kan ju inte missa när mina konfirmander konfirmerar sig. Jag kan INTE göra det!

Nu ska jag vila och invänta piggare tider ;)
/ n




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0