Eurovision Song Contest 2009

Hola! Dansuppvisningen gick.. helt okej :). Fast jag kom bort mig i slutet, alltid ska det vara någonting, det är helt enkelt bara så haha ;P men jag är nöjd ändå.. :D Det var en hel del folk också, alltid kul! När man har jobbat för något en hel termin vill man ju ha en publik att visa upp det för.. ;D

Ikväll skulle jag egentligen gått på 18-årsfesten hos Gabbs. Men har bestämt mig för att vara hemma istället, bara ta det lugnt, med tanke på hur jag har mått hela veckan. Tror att det är ett ganska klokt beslut, det känns så. Men helt tokigt blir det ju inte ändå. Jag och mamma ska mysa framför Eurovision Song contest. Hur tror ni det går för Sverige? Tycker att vi har ett väldigt speciellt bidrag i år måste jag säga. Vet inte riktigt om jag ska tycka om det eller inte. Det är inte riktigt min typ av låt om man säger så. Har aldrig varit så mkt för just opera. Det är inte heller så likt Sverige att skicka en sådan typ av låt. Men det kan vara en fördel. Jag tror att det kan gå riktigt bra för Malena Ernman. Just för att hon är hon, en väldigt väldigt duktig operasångare och för att låten sticker ut. Om inte nu alla konstiga länder går ihop och kompisröstar som de alltid brukar göra. Då lär vi ju hamna på 19:onde plats igen. Men vi ska se det här positivt. I år har ESC infört en "proffs"-jury vid sidan av. Kanske kan de ändra på saker och ting. Nu är det bara att invänta den sista timman och sedan se vem som står som vinnare vid kvällens slut. Vi hoppas på svenska flaggor! HEJA SVERIGE!
/ n





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0