Goodbye to love

Jag har inte skrivit på ett par dagar nu, men lugna bara. Jag lever fortfarande! ;D Ärligt talat så mår jag ganska bra också.. :) Jag hade mina deppdagar förra veckan, nu är det dags att börja om. Eller rättare sagt fortsätta därifrån man var innan. Jag menar snälla, man kan ju inte gå och gräva ner sig föralltid bara för att förhållandet tog slut, hur mkt man än älskader den andra. Och logiskt sett har jag faktsikt varit singel i nästan 18 år sammanlagt så varför skulle jag inte klara av det nu. Jag är nog ganska självständig egentligen, innerst inne. Missta mig inte nu, klart det kommer svackor, klart att det fortfarande känns jobbigt emellanåt. Men allting har ett slut och livet måste gå vidare trots motgångarna.
   Men nu är det Goodbye to love. Jag tänker inte ge mig in i något nytt på väldigt länge, åtminstone så vill jag inte det, orkar inte. Det är bara ett år kvar på gymnasiet, kanske sista året i Nässjö, det vet man aldrig. Hur många av mina nuvarande vänner kommer jag att ha kontakten med om tio år ? Bättre att ta chansen i akt och umgås med dem man helst vill så gott det går, kanske är sista året jag umgås med just dem. För sedan tänker jag sticka härifrån om ni så vill eller inte. USA Malin, Here We Come! ;D

Pysslet med tjejerna i tisdags kunde inte blivit mysigare. Vi lagade mat och satt sedan och gjorde fina smycken. :) Sedan åkte jag, Issa och Malin hem till Malin för att baka kladdkaka och titta på TV. :) Resten av veckan har jag hunnit skriva, fika med Ebba, träna, dansat och tagit det lungt. Jag älskar att ha lov! Jag vill ALLTID ha lov. Eller vill jag verkligen det? ;)
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0