Högskoleprovet

Hemkommen från högskoleprovet. Är helt slut och skulle nog kunna gå och lägga mig och somna nu om det var så. Provet bestod av sjukt svåra uppgifter i läsförståelse(svenska och engelska), ordkunskap respektive matte som allt skulle göras på brist av tid, endast 50 minuter för varje block som det kallas. De där 50 minuterna springer bort ganska kvickt kan jag säga. Jo, jag kan klargöra att jag stressade och att jag ryckte till varenda gång kvinnan vid katedern utropade att det var endast fem minuter kvar. Det är en sådan extrem tidspress utan vila eftersom varje sekund är så betydelsefull. Jag har ingen aning om hur det gick, vågar inte säga för mycket.
   Resultatet får man inte förrän om cirka 4 veckor. Facit kommer att finnas på studera.nu klockan 17.00 idag. Jag vet inte ens om jag vill in och kika, vet inte om nerverna klarar det.. Men får se.

Jag har också hunnit med att göra en väldigt god gärning denna lördag. Nämligen genom att ge massage till den stackars Eve som hade så ont i ryggen att hon knappt kunde skriva under lunchtimmen.. :) Efteråt gick det mycket bättre, sa hon.. :)

Jag tror att jag ska ut och springa en sväng, känns som om det skulle vara rätt skönt och avkopplande efter en hård dag i skolan med högskoleprovet framför sig. Det regnar nog, men skit samma. Ikväll verkade det som om det blir film hos Martin.. Gissa vem som kommer somna i soffan ? ;) höhö...


NU ÄR DET LOV,
TAAAAAAAAAACK !!!!

/ n


Kommentarer
Postat av: M

Det gick säkert bra gumman!! <3

2009-10-24 @ 19:23:07
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0